!!تقدیر!!

.....................



!!تقدیر!!

به طرف در رفتم و در رو باز كردم ....................... سحر پشت در بود ..................... ترس ورم داشت ............... صورتش مثل گچ سفيد شده بود ................................. با ترس پرسيدم : چي شده ؟ ..................... نگاهي به پشت در ، محلي كه من قادر به ديدنش نبودم كرد......................... .بي اختيار خودم رو تا كمر بيرون كشيدم ...................... با تعجب فرشته و داريوش رو ديدم ...................... اونها هم وضعي بهتر از سحر نداشتن .................. با التماس گفتم چي شده ؟ ......................

اشگ تو چشم هر سه تاشون حلقه زده بود .................. خودم رو عقب كشيدم و به در تكيه دادم .................... داريوش به طرف اومد و دستم رو گرفت سحر و فرشته هم داخل شدن و دست ديگم رو گرفتن ...................گفتم : تو رو خدا يكي به من بگه چي شده ؟ ................... سحر وفرشته زدن زير گريه ................. يقه داريوش رو گرفتم و با فرياد گفتم : ميگين چي شده يا نه ؟ ................ هيچ وقت داريوش رو اينجور منقلب نديده بودم ...............

دوباره سرش داد كشيدم و گفتم : نمي خواي حرف بزني ؟................. اونم به گريه افتاد........................همينجور كه گريه ميكرد آروم دست من رو از يقه اش جدا كرد و تو دستاش گرفت و گفت : ............

نا......ز............نين.................... ..

مثله منگا نيگاهش كردمو با التماس و بغض گفتم : نازنين چي ؟ ..............

در حاليكه اشگ مثل سيل از گونه هاش جاري شده بود گفت : نازنين مرد ...................

ديگه چيزي نفهميدم ..........................

نازنين در روز بيست و ششم خرداد ماه هزارو سيصدوپنجاه و هفت در يك نصادف رانندگي در جاده هراز جان به جان آفرين تسليم كرد .

در اين سانحه هيچيك از سرنشينان ديگر ماشين حتي خراشي كوچك هم بر نداشتن و تنها نازنين بر اثر برخورد سر به شيشه جلوي ماشين دچار ضربه مغزي گرديد و بيدرنگ جان سپرد .

سه روز بعد از اين حادثه در روز بيست و نهم خرداد ماه ، احمد بلافاصله پس از شنيدن اين خبر دچار حمله قلبي گرديد و بمدت بيست و هفت روز در بخش آي سي يو بيمارستاني در پاريس بستري گرديد . اما تلاش كادر پزشكي بي نتيحه ماند و احمد تهراني در روز بيست و پنج تير ماه يكهزار سيصد و پنجاه و هفت به نازنين پيوست.

روحشان شاد

                                 


نظرات شما عزیزان:

isa
ساعت16:07---8 مهر 1389
salam khobi veb bahalii dari bazam bia

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده توسط Mehran در 5 مهر 1389

و ساعت 23:53



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by iceheart ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.




Salam.Be Web Man khosh Uomadid. ye chize mohem.....Nazar yadetun narehaaaaaaa




Mehran




zeal
ܓܨسایت بزرگ سرگرمی روپشون سیتیܓܨ
he=love=she
!!!! ورود بی جنبه ها ممنوع !!!!
The •.♥.•. Elf . •.♥.• girl
سر و صدا
loveli
عسل دی ال-دانلود قهوه تلخ
دختر kiss پسر
..........unknown girl.........
عکسهای ایرانی
جديدترين مد روز دنيا
**دست نوشته هاي دختر بازيگوش.........آرزو**
كيوان دلتا لاهيجان 2
خلوت بوسه...........مهشید
جدیدترین و پیشرفته ترین فروشگاه
jojo jiko.........Mahtab
شرکت داده پردازان کاووش صبا
تبادل لینک اتوماتیک و هوشمند
فروشگاه اینترنتی بستان
عشق مخفی
دوستانه...صميمي...خودموني...
**وروجک...........آیسان**
Daughter of Raz
g.r.f
Eshgh 2 Eshgh(Sobhan)1
**بهونه شاپرک.........نوشین**
رپ=زندگی
**نسیم عشق......... سحر**
**همه چیز...........کامران**
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
سلام دوستان عزیزم برای تبادل لینک  ابتدا سایت ما را با عنوان Love Hide و آدرس iceheart.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات سایت خود را در زیر نوشته . در صورت وجود سایت ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.بای





قالب بلاگفا












عاشقانه , عشق , شعر عاشقانه , داستان , عشق یعنی , پشیمانی , اس ام اس های عاشقانه , love , welcome ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1